Yurdum İnsanı İş Başında

Etiketler:

Saat sabahın 4 buçuğunda uyku firar etmiş bir halde can sıkıntısından internette dolaşırken çeşitli fotoğraflarla karşılaştım ve bu fotoğrafları hem sizlerlede paylaşmak hemde can sıkıntımın bir nebze olsun tedavisi için Yurdum insanı iş başında konu başlığımı atarak bugünkü yazıma start verdim..Zaman zaman hepimiz değişik ortamlarda ilginç yazılar görmüşüzdür. Yurdum İnsanı; bulduğu bir kâğıda, aklına geleni ya da vermesi gereken mesajı o anki ruh haliyle yazıp ya bahçe duvarının üzerine, ya ev giriş kapsının yanına, ya apartman girişlerine, yada dükkânının kapısına yapıştırıverir. Hatta bu tip yazıları araba'ların tanpon veya arka camlarında'da görürüz..Yurdum insanı dedikya bu tip yazılar kimi zaman komik, kimi zamanda düşündürücü ve trajiktir..Evet şimdi sizleri özenle seçmiş olduğum yurdum insanından manzaralarla baş başa bırakıyorum...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum:

Yorum Gönder