İyiyim Derim Sadece İyiyim..!

Etiketler:

HєrŞєy yoLunda qitmiyor İştє Bazєn, BaşkaLarı Sorar NasıL oLduğumu..İyiyim Dєrim Sadєcє..İyiyim..!
DєğiLimdir AsLında, Kєndimi BiLirim...YaLnızLık FaLan DєğiLdє, En Zoruda Nє BiLiyor musun..?
İnsanLar Daha Çok SormasınLar Diyє, Az Konuşmak vє
qüLümsєmєk.Kısa CümLєLєr Kurmak, vє Sadєcє qüLümsєmєk..


♥ ♥ ♥ Dünya vazgecilmez olsaydi dogarken aglamazdik, yasarken tertemiz kalabilseydik ölürken yikanmazdik...... 

♥ ♥ ♥ Gönlüm Dilime Dargın, Dilim Gönlüme.... Gönlüm Duygularını Anlatamadığı için kızarken Dilime... Dilim anlatamayacağı şeyleri Düşünüğü İçin Kızıyor Gönlüme... 


♥ ♥ ♥ Dediler ki: Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur.


♥ ♥ ♥ MARKA OLMAK İçin Değil, İNSAN Olmak İçin Çabalayın.. Çünkü Parası Verildikten Sonra Alınamayacak Hiçbir MARKA Yoktur...!!! 

♥ ♥ ♥ Eğer iki kişi arasında kalıyorsanız; ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı....


♥ ♥ ♥ Gönül Kapısı Herkese Açılırmı, İki Laf Eden Adam Sayılırmı? Bakma İnsan Oğlunun Uyruğuna, Tanıyamazsın Basmadıkça Kuyruğuna...!

♥ ♥ ♥ Bazen her şeyi unutup sadece sımsıkı sarılmak istersin; ama bir şey hep engel olur. Nedir o biliyor musun ? Gurur . 


♥ ♥ ♥Bazen öyle konuşacaksın ki karşndaki cevap veremeyecek. Bazen de öyle bi susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek .


 ♥ ♥ ♥Tutucu değilim, piyasada değilim,prensiplerim yoktur ama seviyesiz değilim Kuralları sevmem ama yersiz yere çiğnediğim görülmemistir İçe kapanık değilim ama gerekmezse konusmam,kinci degilim ama unutmam Şefkat gösteririm ama şımartmam....! 


♥ ♥ ♥En Güzel Yemin Söz Vermektir, En Büyük İntikam Affetmektir, En Adi Söz Hiç Sevmedim Demek ve En Güzel Cevap Gülüp Geçmektir...! 


♥ ♥ ♥Arkamdan konuşmaya devam et. "Çünkü karşıma çıkacak kadar büyük değilsin" . 


♥ ♥ ♥Bazen kırdım, çoğu kez kırıldım; ama ben hiç kimseyi kaybetmedim, sadece zamanı gelince vazgeçmesini bildim. 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamş olmasıdır .


♥ ♥ ♥"İnsan seviyorsa karşılık görmese bile herşeyden vazgeçip onunla uğraşır, Uğraşmıyorsa sevmekten vazgeçmiş demektir".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

  1. SanaLFacia dedi ki...:

    Öylesine......

Yorum Gönder