17 Yaşındaki Bir Kızın İbretlik Hikayesi

Etiketler:

Öncelikle Türk Sanal Aleminin Mubarek Pazartesi Gününün Hayırlara Vesile Olması Teminnimle Konuya Başlıyorum   Ev konu Başlığındada Gördüğünüz Gibi Bu Yazımda Sizlere  Facebook'ta Dolaşırken Gördüğüm 17 Yaşında Bir Kızın Bir Hikayesini Paylaşmak İstedim..Daha Doğrusu Bu Hikayenin Başrolü Olan Kız Güzin Abla 'ya Mektup Yazıp Yardım İstemiş..Aslında Bu Konuyu  Paylaşıp Paylaşmamakta Kararsız Kaldım Bir Süre Düşündüm Acaba Bu Olay Gerçekmidir Değilmidir Diye Tereddüt Ettim Ayrıca Bu Mektubu Paylaşan Facebook Sayfası 1 Yıl Önce Paylaşmış Bu İkilem Arasında Git Gel Yaparken Sonunda Bir karar Vermek Zorunda Kaldım Çünkü Mektupta Yazılanlar Bana Gerçekçi Geldi Ve İbretlik Bir Durum İfade Ettii Oyüzden Bu Mektubu Bende Sizlerle O Sayfada Paylaşıldığı Gibi Harfi Harfine Paylaşıyorum....Umarım Bu Almış Olduğum Kararda Hata Yapmamışımdır...

SEVGİLİ GÜZİN ABLA BU MEKTUBU BANA YARDIM ETMEN İÇİN YAZIYORUM

Bana kimse yardım edemez artık biliyorum. Ben 17 yaşında bir genç kızım. Her ne kadar kızlığım zorla alınmış olsada kadınım demeye dilim varmıyor. Bu mektubu sana yolladıktan sonra hayatımı sona erdireceğim. Biliyorum günah diyeceksin ama artık dayanamıyor...um. Senden tek isteğim bu mektubu yayınlaman. Biraz uzun olacak ama sana kendi hikayemi anlatmak istiyorum.

Benim kendi nüfus kağıdım hiç olmadığı için beni bebekken ölen ablamın nüfus kağıdıyla gömeceklerdir. En azından senin sayende ölmeden önce bir öykümün olmasını ölümümün bir değeri olmasını istiyorum. Nüfusta gözükmesem bile senin köşen aracılığıyla okusunlar. Bir yerlerde böyle bir kız ölmüş. desinler istiyorum. Ölümümden herkesin haberdar olmasını istiyorum.


İLK TECAVÜZ ABİMDEN !

Ben 12 yaşındayken başladı her şey Annem öldürüldü zehirlediler onu. Amcam babama anneme 13 sene önce bir gece evde yalnızken tecavüz ettiğini ve bu tecavüzün meyvesi olduğumu söylemiş. Babam ona inandı ama amcamı öldüremezdi. Amcam hem ondan 10 yaş büyük hem de arkasında güçlü insanlar var. Bu yüzden annemi zehirledi ve onu başka bir kimlikle gömdüler.

Tabii bana da kötü davranmaya devam etti. Bir akşam ağabeyim odama geldi. Madem sen benim kız kardeşim değilsin o zaman sana istediğimi yapabilirim dedi ve bana tecavüz etti. Daha sonra her gece gelmeye başladı. Yanında bıçak oluyordu bağırırsam beni öldüreceğini söylüyordu. Bir akşam babam bizi o vaziyette yakaladı. Beni artık kimsenin almayacağını, kızlığımın bozulduğunu artık beni evinde tutmasına gerek kalmadığını söyledi.

Beni evde tutmasının tek nedeni benimle evlenecek kişiden başlık parası almakmış. O geceden sonra kabus başladı. Bizim eve gelen babamın arkadaşları benim odamda birkaç saat geçirmeden gitmez oldular. Bütün bu olaylar sırasında üç kez hamile kaldım ve üç kere düşük yaptım. Evden kaçmaya cesaret edemiyordum; nasıl olsa beni bulup öldürürlerdi.


ŞİMDİ DE KUZENİM !

Bir gece odamın kapısı yine açıldı babamın arkadaşlarından birini beklerken kuzenimi gördüm kapıda. Yanıma geldi ve beni sevdiğini söyledi. Ona inanamadım nasıl beni sevebilirdi. Ben artık kirlenmiştim. Sonuçta benim şu kısacık hayatımdaki en güzel andı. O kadar şefkatliydi ki. Herkesten öyle farklıydı ki. O da artık ara sıra odama geliyordu. Nasıl olurdu bu anlamıyordum. Babası da, ağabeyleri de, hepsi benimle birlikte olmuştu. Şimdi o nasıl benimle evlenmek isteyebilirdi. Şüphelendim ama sonra boş verdim. Bundan daha fazla ne olabilirdi ki.

Kaçalım dedi. Bir gece kendimden beklenmeyecek bir cesaretle kabul ettim. Beni ormandaki bir kulübeye götürdü ve oraya kilitledi. Sen beni ne sanıyorsun dedi Senin gibi bir fahişe ile evlenir miyim ben ? Sana aşıktım ama sen kendini ağabeyine açtın. Hayatımın en kötü anıydı. Sanırım ağabeyim benim ona geldiğimi söylemiş.


KARARLIYIM !

O kulübede bana ne yapmayı düşündüklerini bilmiyorum. Ama ne yapıp edip kaçtım oradan. Buraya geldim ve sana bu mektubu yazıyorum. Cebimdeki birkaç kuruşu bu mektubu yazabilmek için harcıyorum.

Kararlıyım kendimi öldüreceğim. Çünkü sonunda onlar nasıl olsa beni öldürecekler......

(PAYLAŞIN LÜTFEN İBRET İÇİN!)


Evet mektup Aynen Bu Şekilde Yazılmış Şuanda İnanın Sizin Söylediklerinizi Tahmin Edebiliyorum Mektubu Okuduğumda Bende Azıma Geleni Saydım Binbir Tane Küfür Ettim
BÖYLE ADAMLIK OLMAZ Hiçmi Allah Korkusu Yok Bu Kişiliksizlerde Anlayamadım...
Acaba Bu Kız İntahar Ettimi Yoksa Dediği Gibi Öldürdülermi Yada Hala Yaşıyormu
Eğerki Hala Yaşıyorsa Allah Yardımcısı Olsun Çünkü Mektuptan Edindiğim Fikre Göre  Yaşaması Ayrı Bir Dert Ölmesi Ayrı Bir Dert...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. mehmet dedi ki...:

    05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE YADA SIZE YAKIN BIR ADRESE BIRAKIRIM KIMSE KIMSEYI TANIMAZ ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

  1. Adana Jigolo dedi ki...:

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder